نوشته شده توسط : عسل

 

ایینه پرسید که چرا دیر کرده است؟

نکند دل دیگری او را اسیر کرده است؟

خندیدمو گفتم:او فقط اسیر من است!

تنها چند تاخیر است که دیر کرده است!

گفتم امروز هوا سرد است شاید موعود

قرار تغییر کرده است!

خندید به سادگیم و ایینه گفت:

احساس پاک تو را زنجیر کرده است!

گفتم:از عشق من چنین سخن مگو!

گفت:خوابی او سالهاست دیر کرده است!

در ایینه به خود نگاه می کنم....

اه ه ه ه.............عشق تو......

عجیب مرا پیر کرده است!

راست می گفت ایینه!

که منتظر نباش او برای همیشه دیر کرده است...!





:: بازدید از این مطلب : 1427
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 30 / 6 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
shima در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
salam asisam che webe ghashangi khoshhal misham be manam sar bezani nazar bedi


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: