نوشته شده توسط : عسل

lo

سلامی زیبا از عطر گل رز به تمام دوستای گلم:

من عسلم عاشق صحبت در مورد عشق و دوست داشتن....

امیدوارم از وبلاگ من دیدن کنید و خوشتون بیاد....

من دوستدار همه دختر پسرای ایرونی و بخصوص بچه های

رشت که جز خوبی چیزی ازشون ندیدم هستم! دوستون دارم امیدوارم

تو این وبلاگ  loxblogعضو بشید......عسل

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1494
|
امتیاز مطلب : 104
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 30 / 6 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
tahmasb در تاریخ : 1391/3/31/3 - - گفته است :
salam asal kheyli vaghte delam az onya khone

/weblog/file/img/m.jpg
پوریا در تاریخ : 1389/7/5/1 - - گفته است :
سلام وبت خیلی باحاله
به ما هم سر بزن عسلم

/weblog/file/img/m.jpg
شاهينم 19 در تاریخ : 1389/7/3/6 - - گفته است :
سلام عسل من
ديروز پاي صبحونه خوردمت اينجا چيكار ميكني
جهت دوستيابي
09374006755

/weblog/file/img/m.jpg
senator در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
سلام عسل جون
وبت زیباست
موفق باشی
پیش ماهم بیا

/weblog/file/img/m.jpg
mary در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
salam...webe alie..age vagt dashti be manam sari bezan..

/weblog/file/img/m.jpg
محمد رضا در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
وب قشنگی داری
پیش منم بیا

/weblog/file/img/m.jpg
احسان در تاریخ : 1389/7/1/4 - - گفته است :
سلام نفس این شعروبه شماتقدیم میکنم غمگین وبیقرارام زخمی ترازبهارم وقتی توراندارم نفرین به هرچی دارم........بوسه رادوست دارم نه درحوس زندگی رادوست دارم نه درقفس تورادوست دارم تاآخرین نفس...خوشحال میشم بهم سری بزنی فعلابای..

/weblog/file/img/m.jpg
سانی جون در تاریخ : 1389/6/31/3 - - گفته است :
سلام... خوبی عزیز؟؟؟ وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری... به خدا راست میگم.... میشه افتخار بدی و به وبلاگ منم سر بزنی؟؟؟ مر30 از وقتت که به خوندن نظرم اختصاص دادی... فعلا BYE!!!

/weblog/file/img/m.jpg
shahin در تاریخ : 1389/6/31/3 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
ramin در تاریخ : 1389/6/31/3 - - گفته است :
با ثبت لینک خود در لینک باکس ما هم باعث تفزایش آمار خود شوید و هم باعث افزایش رتبه وب شما در موتور های جستجو.
برای اینکار ابتدا کد لینک باکس ما رو در وبلاگ خود قرار دهید و سپس لینک خود را برای ما ارسال کنید.
در کمتر از 2 ساعت لینک شما در لینک باکس قرار خواهد گرفت

http://www.box.filmusic.org


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: